.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايي: عدالت اقتصادي پول پاشي نيست

محسن رضايي گفت: بهره‌برداري از فرصت‌هاي طلايي و فراهم آوردن زندگي بهتر براي مردم يكي از اهداف من براي حضور در عرصه انتخابات است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، اين كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري يكشنبه شب با حضور در ميان مردم لردگان با انتقاد از عدم سرمايه‌گذاري اظهار كرد: شما آدم‌هاي مبتكر و خلاقي هستيد اما براي كارهاي زيربنايي در منطقه شما سرمايه‌گذاري نشده و برخي هم هر بار سيب‌زميني روي دست‌شان مي‌ماند آن را ميان شما توزيع مي‌كنند، حال آن‌كه اسلام از گداپروري متنفر است و هركس چنين كاري مي‌كند در اشتباه است.

وي علت حضور خود را انتخابات را احساس خطر عنوان كرد و گفت: جنس اين احساس خطر با ديگران متفاوت و داراي دو بعد است؛ بعد اول اين است كه ما از ظرفيت‌ها استفاده نمي‌كنيم و بعد دوم اين است كه در كنار موفقيت‌هاي بزرگ مردم از نداشتن شغل و اختلاف‌هاي بين دولتمردان ناراضي‌اند و اين نارضايتي‌ها در شان ملت ايران نيست.

وي در ادامه پرسيد: چرا در اعتبار بين‌المللي ايران مردم نبايد از زندگي خود راضي باشند؟ چرا در اين منطقه 40 درصد مردم عضو كميته امداد هستند؟ اگر كشاورزي در اين منطقه درست بود آياچنين اتفاقي هي افتاد؟ شما انسان‌هاي مبتكر و خلاقي هستيد اما براي كار كشاورزي شما در اين منطقه سرمايه‌گذاري نشده است.

رضايي افزود: بهره‌برداري از فرصت‌هاي طلايي و فراهم آوردن زندگي بهتر براي مردم يكي از اهداف من براي حضور در عرصه انتخابات است. من قصد ندارم مانند برخي به جاي حل مشكلات با شما حفظ همدردي كنم و حرف‌هاي خودتان را به خودتان بزنم بلكه به عنوان رييس يك دولت خودم ايده دارم و اين ايده‌ها را تبديل به برنامه كرده‌ام و براي اجرايي شدن اين برنامه‌ها توان لازم را دارا هستم، اين برنامه‌ها نيز در پي 12 سال گذشته در مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد بررسي قرار گرفته و كاملا اجرايي است.

وي بر تغيير الگوي مديريتي تاكيد كرد و گفت: هيچ فرد توانمندي نبايد خارج از دايره دولت من بماند، دولت ائتلافي كه من عنوان مي‌كنم به معناي جمع‌آوري همه توانمندان در يك مجموعه است. كشور در طول 30 سال گذشته براي مديران و كارشناسان خود ميلياردها تومان پول خرج كرده است و ما نمي‌توانيم به اين دليل كه اين افراد مخالف خط مشي سياسي ما هستند،آن‌ها را كنار بگذاريم، حسن دولت ائتلافي اين است كه به همه دعواها پايان دهد و همه به دنبال كار كردن بروند، پس از پايان رقابت كنند. در دولت ائتلافي كار آغاز خواهد شد.

وي سپس با طرح اين نكته كه «عدالت سياسي مقدم بر عدالت اقتصادي است»، خاطرنشان كرد: از چهارمحال و بختياري، خوزستان، لرستان به بوشهر و استان‌هاي جنوبي ايران افراد بسيار اندكي در دستگاه سياسي كشور حضور دارند و اين مساله نشان مي‌دهد كه با اين تعداد اندك عدالت سياسي در حق مردم اين مناطق اجرا نخواهد شد و وقتي عدالت سياسي اجرا نشود و عدالت اقتصادي نخواهيم داشت.

اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري با تاكيد بر اين‌كه عدالت اقتصادي پول پاشي نيست، ادامه داد: عدالت اقتصادي بايد به سبك اسلام باشند نه كشورهاي كمونيستي من در صورت پيروزي در انتخابات عدالت كمونيستي و سرمايه‌داري را كنار مي‌گذارم و عدالت اسلامي را حاكم مي‌كنم. چهار محال و بختياري بام ايران است و بايد مانند يك نگيني در كشور ايران بدرخشد.

وي با نام بردن از سردار اسد بختياري، علي‌مردان خان و ديگر مبارزان اين منطقه از آنان تقدير كرد و گفت: عده‌اي براي راي جمع كردن بسيجي شده‌اند و من برايم سوال است چرا اين‌ها در صحنه‌هاي ديگر حضور نداشتند؟ چرا موقع انتخابات بسيجي مي‌شوند؟ البته مردم همه چيز را با نجابت تحمل مي‌كنند و ممكن است در مقطعي به اين افراد تمايل نشان دهند، اما بعد از آن‌ها توقع كار كردن دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.